نرم افزار حسابداری ارزی برای چه کسب و کارهای مفید است؟
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری ارزی با تعریف ارز، کنترل و مدیریت تبادلات ارزی، جهت صادرات کالای تولیدی، گسترش فعالیت کسب و کارها و به دست آوردن سود چشمگیر نقش بسزایی دارد. نرم افزار حسابداری ارزی زیر سیستمی از ماژول حسابداری این ERP می باشد، بنابراین  نرم افزار حسابداری ارزی این امکان را فراهم آورده تا کسب و کارها علاوه بر تعریف انواع ارز و تعیین نرخ ارز، بتوانند تمامی عملیات های ارزی همچون تسعیر را کنترل و مدیریت نمایند.

در نرم افزار حسابداری ارزی، مدیریت ارزهای سیستم و نرخ برابری آن ها، ثبت اطلاعات مالی و معاملات ارزی بر پایه ارزهای مختلف و ارائه گزارشی دقیق به حسابرسان امکان پذیر می باشد.  این موضوع، عمده مشکلات سیستم های جزیره ای را پوشش داده و به دلیل انتقال لحظه ای اطلاعات زیرسیستم ها، بدون دخالت کاربر، امکان بروز خطا و عدم همخوانی اطلاعات را به شدت کاهش داده است.

در جامعه امروزی که قیمت ارز هر لحظه در حال نوسان است، شما می توانید نرخ ارز مورد نظر خود را در نرم افزار حسابداری ارزی پویاسافت بصورت لحظه ای محاسبه کنید و نرخ های مختلف ارز را در نرم افزار خود داشته باشید؛ بنابراین، دیگر شما نیاز به محاسبه نرخ ارز روز ندارید و به آسانی نرخ ارز به روز را در معاملات تجاری خود خواهید داشت.

نرم افزار حسابداری ارزی

مزایای استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق دستمزد پویاسافت سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است. انعطاف پذیری بالای نرم افزار در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

تیم پشتیبانی نرم افزار حقوق و دستمزد پویاسافت از فایل های اکسل و خروجی دستگاه های ساعت زنی و امکانات این نرم افزار برای مدیریت کارکرد کارکنان به خصوص در شرکت های بزرگتر با تعداد نیروی بیشتر، یکی از مهمترین دغدغه های حسابداران را برطرف می کند. استفاده از نرم افزار حقوق دستمزد، با مکانیزه کردن مراحل مختلف صدور فیش حقوقی و تهیه فایل های بیمه، دارایی و بانک، موجب کاهش حجم کار حسابداران، افزایش سرعت و دقت و در نهایت بهره وری بالاتر تیم مالی شما خواهد بود.

نرم افزار انبار تعدادی

 انبارداری بخش مهمی از هر تجارت و کسب و کاری است و مدیریت موجودی کالا ها، ثبت و پیگیری اجناس مختلف در زمان تولید، خرید یا فروش را دنبال می کند. نرم افزار انبار WMS به سیستمی گفته می شود که کلیه وقایع و فرایندهای مرتبط با انبار را ثبت و نگهداری می کند و مدیریت انبار را به فرایندی مکانیزه تبدیل می کند. نرم افزار انبار، ورود، خروج، محصل نگهداری و کلیه اطلاعات مرتبط با هر کالا را ثبت کرده و به کاربران اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن به گزارشات مرتبط با کالا و موجودی کالا دسترسی پیدا کنند.

نرم افزار انبار تعدادی با هدف مدیریت نگهداشت دقیق کالاها از نظر تعدادی و به منظور تسهيل و افزایش دقت و سرعت عمليات انبارداری با رابط کاربری ساده طراحی و پیاده سازی شده  است. با این نرم افزار می توان تمامی عملیات انبارداری را که قبلاً با رسید و حواله و کاردکس کاغذی انجام می گرفت، طبق آخرین استانداردهای موجود مکانیزه کرد. نرم افزار انبار تعدادی پویا سافت وضعیت انبار را از نظر میزان موجودی، مقادیر وارده، مقادیر صادره، رخدادهای مرتبط به هر کالا ، کسری و اضافات انبارگردانی و… به طور شفاف گزارش می کند.

نرم افزارانبار تعدادی

مزایای نرم افزار انبار تعدادی

  • فروش حداکثری
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • جلوگیری از هدر رفتن محصولات
  • کمک به بخش بازاریابی

نرم افزار انبار تعدادی فرایندهای انبارداری در بخش های مختلف را مکانیزه می کند. به همین دلیل احتمال بروز خطا در این فرایندها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. 

نرم افزار برنامه ریزی تولیدی

تولید یکی از مهمترین فرآیندها در کارخانه است و بخش اصلی معنای تولیدکننده بودن را شکل می دهد. بدون این فعالیت، هیچ کالای تمام شده ای ایجاد نمی شود و چیزی برای فروش به مشتریان وجود نخواهد داشت. بنابراین پیاده سازی روش های مناسب برای تکمیل فرایند تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اینجاست که مفهوم برنامه ریزی تولید مطرح می شود.

نرم افزار برنامه ریزی تولید امکان تولید بهینه را به کسب وکارها می دهد. دیجیتالی شدن فرایند تولید و سپردن آن به نرم  افزار برنامه ریزی منابع تولید قدرتمند و یکپارچه که سیستم ها و زیرسیستم های موردنیاز تولید را در خود دارد می تواند سرعت و بهره وری فرایندهای شما را به شکل چشمگیری افزایش دهد. با دیجیتالی شدن این فرایند دیگر نیازی به زمان زیادی برای تهیه برنامه و ارایه آن به خط های تولید ندارید. صرفا با چند کلیک، هم برنامه ریزی تولید را انجام می دهید، هم مواد مورد نیاز تولید را تعریف می کنید و هم سربرنامه و برآورد تولید را مشخص و  آن را برای خطوط تولید ارسال می کنید.

دلایل نیاز کسب و کار ها به نرم افزار برنامه ریزی تولید

سیستم برنامه ریزی تولید فرآیندی کارآمد را با توجه به نیازهای مشتریان و سازمان فراهم می کند. در این سیستم کاربردی، هم فرآیندهای وابسته به مشتری مانند تحویل به موقع سفارش و هم فرآیندهای مستقل از مشتری مثل زمان چرخه تولید بهینه می شوند.
برنامه ریزی برای تولیدی کارآمد بسیار مهم است و در نرم افزار برنامه ریزی تولید، ابزار لازم برای این کار در نظر گرفته شده است. یکی از بهترین نتایج به کارگیری چنین سیستمی در سازمان، انجام شدن به هنگام سفارش های مشتریان کسب و کار است. چنانچه مقدار موجودی مواد، در دسترس بودن ایستگاه های کاری یا برنامه کاری کارکنانتان را ندانید قطعاً نخواهید توانست مشتریانتان را راضی نگه دارید

نرم افزار برنامه ریزی تولیدی

نرم افزار مالی 

امروزه به دلیل مکانیزه شدن کارها بسیاری از کارهای گذشته به وسیله ی کامپیوتر و سایر وسایل دیجیتال انجام می شود. درگذشته برای محاسبه و انجام امور مالی تنها از یک سری لوازم ساده نظیر چرتکه، کاغذ و قلم، ماشین حساب استفاده می کردند در حالی که امروزه با یک سری اطلاعات ساده می توان سود، درآمد و ... را پیش بینی و برای پیشرفت کار اقدام کرد. در این راستا شرکت ها و برندهای زیادی نرم افزارهای تخصصی برای انجام کارهای مختلف طراحی و تولید می کنند. یکی از مهم ترین نرم افزارهای تولید شده تا به امروز، نرم افزار مالی و حسابداری پویا سافت است.
 
طرح اندیشان پویا با ارائه نرم افزار مالی در کنار شماست تا به سادگی اما حرفه ای امور حسابداری کسب وکارتان را مدیریت کنید. این نرم افزار ویژه کسب وکارهای متوسط و کوچک بوده و به شما کمک می کند از هر زمان و مکانی امور مالی خود را مدیریت کنید.

ویژگی های نرم افزار مالی 

  • مجهز بودن به کارتابل آفلاین در زمان قطعی اینترنت
  • پشتیبانی از تسعیر ارز
  • امکان دسترسی تحت وب و از طریق تبلت و موبایل
  • امکان گزارش گیری بر اساس تجزیه سنی حساب ها
  • تعریف شرح های استاندارد برای هر یک از حساب ها در نرم افزار حسابداری
  • تعریف حساب های معین با ویژگی های تعدادی، ارزی، پیگیری و بودجه ای
  • سازگاری کامل با نرم افزارهای Office و قابلیت ارسال گزارش ها به صورت: Excel،Word و ...

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

اموال و دارایی های ثابت از فاکتورهای بسیار مهم در تراز دارایی های شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی محسوب می شوند. اطلاعات دقیق اموال و دارایی های ثابت، محاسبه استهلاک، مخارج سرمایه ای و مواردی از این دست می بایست همیشه با دقت خاصی تحت نظر باشند تا اختلالی در تراز دارایی و ارزش شرکت ها و سازمان ها ایجاد نشود.

ضرورت استفاده از نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

توانایی ردیابی موثر و مدیریت اموال و دارایی ثابت برای هر سازمان، صرف نظر از اندازه یا صنعتی که در آن فعالیت می کند، ضروری است؛ چراکه هر شرکتی که دارایی ثابتی را در اختیار دارد، باید اطمینان حاصل کند که هر یک از این دارایی ها به درستی عمل می کنند و در زمان صحیح در اختیار فرد صحیح و در محل صحیحی قرار دارند.اما مدیریت اموال و دارایی ثابت سازمان، بدون در اختیار داشتن یک سیستم قابل  اعتماد مانند نرم افزار اموال و دارایی های ثابت، ناممکن است و این موضوع می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای سازمان درپی داشته باشد.

نرم افزار اموال  دارایی های ثابت

مزایا نرم افزار اموال و دارایی ثابت

نرم افزار اموال و دارایی ثابت پویا سافت با کاربری ساده، مدیریت تمامی دارایی و اموال سازمان که از نقاط حساس سرمایه گذاری می باشد را بر عهده می گیرد. در نرم افزار اموال و دارایی ثابت شما می توانید نرخ استهلاک همه اموال را مشخص نمایید. از مهمترین ویژگی های نرم افزار اموال پویا، ثبت تمامی رویداد های اموال از زمان ثبت سفارش خرید تا تعمیرات اساسی بر روی اموال و یا خروج بر اثر استهلاک و یا انهدام و .. در آن ثبت شده است و قابلیت گزارشگیری در هر مرحله را دارا می باشد.  





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ارزی , نرم افزار حقوق و دستمزد , نرم افزار مالی , نرم افزار اموال و دارایی های ثابت , نرم افزار برنامه ریزی تولیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: